VVD Greiden, Marren & Wad

Harlingen valt sinds 2016 onder het netwerk VVD Greiden, Marren & Wad. Naast Harlingen vallen ook de gemeenten Sudwest-Fryslân en De Fryske Marren onder dit netwerk. Wat betekent dat voor u als Harlinger?

VVD Harlingen, VVD Sudwest-Fryslân, VVD Littenseradiel en VVD de Friese Meren zijn in december 2016 gefuseerd tot het nieuwe lokale netwerk VVD Greiden, Marren & Wad. Onze fractie blijft natuurlijk uitsluitend uw fractie, omdat het nieuwe netwerk over gemeentegrenzen gaat. Bestuurlijk verandert er wel één en ander.

Zo gaat het netwerkbestuur, dat leden uit alle drie gemeenten heeft, over de ledenadministratie en over de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen. Ook de financiën worden door het netwerkbestuur beheerd. Als Harlinger kunt u terecht bij Klaas Jumelet over zaken als lidmaatschap, campagnes en activiteiten. Hij is contactpersoon voor Harlingen in het bestuur van VVD Greiden, Marren & Wad.

Politiek gezien verandert er helemaal niets. Gerrit-Jan de Vries en Johan Anema zijn uw raadsleden en staan altijd voor u klaar.